از فردا؛

آغاز ثبت نام صنوف و صنایع در سامانه سلامت

ثبت نام صنوف و صنایع در سامانه سلامت از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه بویراحمد صبح امروز در ستاد مقابله با کرونا با اشاره به اجرای مرحله دوم موسوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند به عنوان گام دوم گفت: این طرح از فردا ۲۳ فروردین در استان آغاز و تا نتیجه نهایی یعنی قطع زنجیره انتقال و شکست کرونا ادامه می‌یابد.

حسین کلانتری در خصوص جزئیات طرح فاصله‌گذاری هوشمند با تقسیم‌بندی اصناف به سه دسته دارای ریسک بالا، ریسک متوسط و ریسک کم افزود: صنوف پرخطر از جمله پاساژ‌ها و باشگا‌ههای ورزشی که شروع فعالیت آن‌ها منجر به تجمع می‌شود همچنان تعطیل خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصنافی که ریسک کمتر دارند با رعایت دستورالعمل بهداشتی فعالیت آن‌ها آغاز می‌شود بدین ترتیب که این اصناف باید در سامانه وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov. ir ثبت‌نام و کد بهداشتی دریافت کنند تا بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند.

کلانتری در خصوص تصمیم مسئولان استانی برای زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: تصمیم ما بر این است که فعلا برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها عجله نکنیم و نظر قاطع خود را به رئیس جمهور و ستاد ملی مقابله با کرونا منعکس کردیم.

او گفت: ساده‌ترین، ارزانترین و در دسترس‌ترین اقدام برای مقابله با کرونا مراقبت و پیشگیری است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.