فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: پدر ۵۷ ساله‌ای در دهلران به دلیل اختلافات خانوادگی پسر ۳۵ ساله خود را با سلاح ساچمه زنی مجروح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ  منوچهر مکی  فرمانده انتظامی شهرستان دهلران : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از مناطق شهر دهلران، ماموران کلانتری به سرعت در محل حاضر شدند.

او افزود: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده و پدر ۵۷ ساله با شلیک اسلحه شکاری ساچمه‌ای به سمت پسر ۳۵ ساله خود، موجب آسیب‌های جدی به او شده است.

سرهنگ مکی اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری با هماهنگی مقام قضائی جستجوی خود را برای یافتن مرد ضارب آغاز کرده و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی او شدند.

مکی، ضمن اشاره به تحقیقات اولیه در خصوص مجروح کردن پسر توسط پدر به‌دنبال اختلافات خانوادگی، عنوان کرد: این پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شده است.

او با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، بیان کرد: گاهی اوقات کم تحملی و خشم آنی اتفاقات جبران‌ناپذیری را نظیر همین واقعه رقم می‌زند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری سطح شهر همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره در همه زمینه‌ها به عموم شهروندان هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.