طرح‌های شهرستان اردل به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن، چهار هزار و سیصدمین واحد مسکونی شهرستان اردل که از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی احداث شده بود به بهره برداری رسید.

او افزود: همچنین طرح هادی روستای کاوند درویشان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اجرا و افتتاح شد.

رئیسی با اشاره به عملکرد این نهاد در شهرستان اردل اضافه کرد: تا کنون در شهرستان اردل ۱۱۵ طرح هادی روستایی با ۱۱ میلیارد و پنج میلیون ریال اعتبار تهیه و بازنگری شده است.

او با بیان اینکه برای ۴۸ روستا طرح هادی با ۲۰۳ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است ادامه داد: با دو هزار و ۶۷۰ تن قیر رایگان به ارزش ۳۰ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال اعتبار سطح معابر ۱۹ روستا به مساحت ۲۰۵ میلیارد و ۱۷۸ مترمربع آسفالت شده است.

رئیسی همچنین با اشاره به صدور هشت هزار و ۲۶۵ جلد سند مالکیت در این شهرستان گفت: شش هزار و ۷۶۲ جلد سند مالکیت روستایی و یک هزار و ۵۰۳ جلد سند مالکیت شهری تاکنون صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون نیز شش هزار و ۲۶۵ پروانه ساختمانی صادر، ۹۱۱ قطعه زمین واگذار و برای ۱۲۵ هکتار از اراضی سند اخذ شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار