مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: عمده موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد، پیش از تولید قرار دارند و صورت برطرف شدن، کمک بزرگی به تحقق شعار جهش تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی صفوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «جهش تولید» گفت: بهترین اقدام برای تحقق جهش تولید، فعالسازی ظرفیت خالی صنایع موجود است و برای دستیابی به این مهم با کم کردن تلاطم اقتصاد می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

او افزود: برآنیم با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، تخصص صنعتگران توانا، استفاده از همه منابع و امکانات موجود در بخش صنعت و ارتقای ساختار اداری و مدیریتی، به گونه‌ای عمل کنیم که روند تولید با سرعتی بیش از پیش طی شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر ادامه داد: عمده موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد، پیش از تولید قرار گرفته‌اند و در صورتی که برطرف شوند کمک بزرگی به  تحقق شعار جهش تولید می‌شود.

صفوی عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا و پیامد‌های آن زندگی هموطنان را به شکل وسیعی تحت تاثیر قرار داده است و به ویژه بخش‌های مختلف صنعت و چرخه تولید روز‌های پراضطراب و سختی را پشت سر گذاشتند، اما اقدام‌های صورت گرفته در این مدت، بیانگر این نکته است که بخش صنعت کشور ظرفیت بسیار بالای تولیدی و مدیریتی دارد. 

او افزود: در این مدت دیدیم که برای تامین کالا‌های مورد نیاز، حتی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی که به هر دلیلی راکد بودند، فعال شدند و بسیاری از کارخانه‌ها با تغییر خطوط، به سمت تولید اقلام مدنظر رفتند و به سرعت به تولید رسیدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.