مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه  ۲۳فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و سودجویان منابع طبیعی٬ طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح شهرستان لاهیجان به اجرا درآمد.

او افزود: ماموران انتظامی بخش رودبنه در پی دریافت خبری مبنی بر دپو چوب قاچاق در محوطه یک منزل روستایی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس به عمل آمده مشخص شد چوب‌های دپو شده قاچاق است گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ جانعلی‌پور با بیان اینکه در بازرسی از این مکان ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا، اوجا و آزاد کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کردند. افزود: و متهم ۳۸ ساله دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه ای 

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان لنگرود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با استفاده از شواهد و مدارک و شگرد‌های پلیسی متهم این پرونده‌ها را شناسایی وی را حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: سارق ۳۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان لنگرود با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ نیکویی با بیان اینکه تعدادی از اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل داده شد افزود: اقدامات لازم برای دستگیری متهم دیگر این پرونده در حال انجام است.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.