ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان از یک خودرو ۵۱ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف و ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، پنج نفر را دستگیر کردند.

بانوی یزدی زمینه آزادی یک مادر را از زندان فراهم کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با اطلاع از تردد دو دستگاه خودرو سواری (سمند و زانتیا) از محور‌های مواصلاتی شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

طولابی نژاد ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان با ایجاد تور ایست و بازرسی، هر دو خودرو را شناسایی و در این میان خودرو زانتیا را که اسکورت خودروی سمند بود با چهار نفر سرنشین متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خودروی سمند نیز با دور زدن اقدام به فرار کرد که با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان متوقف و راننده آن دستگیر شد.

سرگرد طولابی نژاد افزود: در بازرسی از خودرو ۵۱ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف و متهمان به همراه خودرو‌های توقیفی به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: با تشکیل و تکمیل پرونده، متهمان به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.