عنوان Call Of Duty: Warzone توانست تا در کمتر از یک ماه پس از انتشار تعداد ۵۰ میلیون کاربر فعال را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Call Of Duty: Warzone با انتشار حالت بتل رویال خود توانسته تا کاربران بسیاری از سراسر دنیا را به خود جذب کند. این بازی در حال حاضر توانسته تا بیش از ۵۰ میلیون کاربر را به جلب کند.

رکوردی که بازی Call Of Duty: Warzone توانست در کمتر از یک ماه پس از انتشارش کسب کند این بازی را به یکی از سریع‌ترین عناوینی تبدیل کرد که توانسته‌اند به دنیای بازی‌های رایانه‌ای پا باز کنند. این عنوان در هفته‌های ابتدایی خود نیز توانسته بود تا به سرعت ۴۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند.

اطلاعات تکمیلی درباره موفقیت عنوان Call Of Duty: Warzone

بر خلاف اقدام قبلی شرکت اکتیویژن برای انتشار یک عنوان Battle Royale که با عنوان Blackout در بازی Black Ops 4 قرار کرفته بود. عنوان Warzone نیازی به پرداخت اضافه کاربران برای دسترسی‌های مختلف ندارد و مخاطبین بدون نیاز به نرم افزار‌های دیگر بر روی سیستم‌های خود می‌توانند از این بازی نهایت استفاده را داشته باشند. بازی Call Of Duty: Warzone حالا مانند دیگر رقبای خود می‌تواند تا پردازشی سریع و قابل قبول را ارائه کند و از این طریق توانسته کاربران خود را راضی نگه دارد.

موفقیت شگفت‌آور Call Of Duty: Warzone

گفتنی است این بازی شروع بسیار قدرتمندی را در روز اول به دنیا نشان داد و توانست در کمتر از ۲۴ ساعت شش میلیون کاربر فعال را کسب کند. پس از آن و قبل از گذشت یک هفته از انتشار خود این بازی ۱۵ میلیون کاربر را درون خود جای داد. لازم به ذکر است بازی‌های رایگان در جوامع گیمر‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

این شرکت همچنین با ارائه عنوان Call of Duty Mobile توانسته تا ۱۵۰ میلیون کاربر فعال را به عنوان خود معرفی کند و رضایت آن‌ها را کسب کند. عنوان Modern Warfare 2 Campaign Remastered  همچنین در زمان عرضه خود توانست در مقام برترین فروش هفته فهرست بازی‌های پلی استیشن قرار گیرد که خود به تنهایی موفقیت بزرگی برای عناوین بازسازی شده به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید: امکان اجرای عناوین Xbox One روی Xbox Series X از طریق هارد دیسک اکسترنال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار