رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیر از کشف و ضبط ۵۴ اصله چوب و الوار قاچاق جنگلی از نوع راش و توسکا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، روزبه توحیدی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیر گفت: ماموران انتظامی نیر و منابع طبیعی هنگام گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب مشکوک شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این خودرو ۵۴ اصله چوب جنگلی قاچاق از نوع راش و توسکا کشف و ضبط کردند.

او با بیان اینکه خودرو توقیف و ۲ متهم نیز دستگیر شده‌اند، از مردم خواست برای جلوگیری از سودجویی افراد فرصت‌طلب در صورت شناسایی افرادی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و شماره تلفن ۱۵۰۴ منابع طبیعی اطلاع دهند.

توحیدی افزود: قاچاقچیان الوار جنگلی غیربومی بودند. 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر فرهنگ‌سازی برای حفظ و حراست از منابع طبیعی را از مهم‌ترین اهداف و رسالت این اداره دانست و گفت: توسعه، حفظ و حراست از منابع طبیعی نیازمند همکاری و مشارکت همگان است تا از هرگونه دست‌اندازی و دست‌درازی به اراضی ملی و منابع طبیعی از قبیل خرید و فروش، قطع درختان، تخریب و تجاوز به منابع طبیعی جلوگیری شود. 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.