زمین در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به سرمایه گذاران با ۴۰ درصد تخفیف وا گذار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، در سال جهش تولید و در راستای تحقق شعار سال با تصویب هیئت مدیره این منطقه جهت جذب سرمایه گذار و ارتقاء تولید، زمین‌های فاز سوم توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در چهار ماهه نخست امسال با ۴۰ درصد و در چهار ماهه دوم سال با ۲۰ درصد تخفیف به متقاضیان احداث واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت‌های اقتصادی واگذار می‌گردد.

با توجه به اعلام بهای زمین در منطقه ویژه درآغاز هر سال، هیئت مدیره این منطقه با تصویب این طرح سعی نموده اند تا افزایش قیمت در سال جدید مانعی بر سر راه رشد و توسعه این منطقه بوجود نیاورد.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، در محدوده‌ای به وسعت ۲۰۰۰ هکتار در ۱۸۵ کیلومتری تهران در سال ۱۳۷۶ به تصویب هیات وزیران رسید. این منطقه، به عنوان مهمترین منطقه ویژه اقتصادی که به مرکز سیاسی - اقتصادی کشور نزدیک می‌باشد، در چهار راه جاده‌های ترانزیت، جاده ابریشم، مجاورت راه آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال، جنوب، شرق و غرب ایران واقع شده است، لذا جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشور‌های آسیای میانه و خلیج فارس به منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز و منحصر به فرد داشته و قادر است نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد کلان کشور ایفا نماید.

هم اکنون ۱۲۰ واحد صنعتی و تجاری در این منطقه مشغول فعالیت می‌باشد که این رقم نمایان گر فعالیت ۸۷ درصد واحد‌های دارای پروانه بهره برداری منطقه است.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار