دهیار روستای محمد آباد ریگان گفت:خاموشی معابر به دلیل سیل اخیر و انجام تعمیرات شبکه در روستا‌های سیل زده باعث شده وصل روشنایی کمی طول بکشد.

براساس گزارشات مردمی از ریگان و قطع برق معابر روستای محمد آباد ریگان این امر به همت خبرنگار باشگاه خبرنگاران پیگیری شد.

سرحدی دهیار روستای محمد آباد ریگان در پاسخ به پیگیری خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  در خصوص خاموشی دو ماهه معابر این روستا گفت: چند مورد جزئی خاموشی داریم که با پیگیری های انجام شده منتظر حضور ماموران اداره برق هستیم .

او تاکید کرد : به دلیل سیل اخیر و انجام تعمیرات شبکه در روستا‌های سیل زده این موضوع کمی طول کشیده است، اما اضطراری نیست!

پرورش مدیر اداره برق شهرستان ریگان گفت: در این زمینه هیچ گزارشی مبنی بر قطعی یا خاموشی معابر از این روستا و از سوی دهیار دریافت نکرده ایم، اما با اعلام باشگاه خبرنگاران پیگیر موضوع هستیم.

بمی ابراهیمی بخشدارمرکزی ریگان نیز ضمن بی اطلاعی از این موضوع با بیان اینکه بایستی گزارش ازسوی دهیاری روستا اطلاع رسانی می‌شد گفت: اگر چنین هم باشد بایستی دهیار روستا این موضوع را اطلاع رسانی و گزارش می‌کرد که تا کنون گزارشی در این زمینه دریافت نکرده ایم.

روشنایی معابر یکی از الزامات است زیرا رفت و آمد در تاریکی حوادثی از جمله وجود چاله و سنگ در معابر و حتی سگ های بدون صاحب را در بر دارد  و می تواند جان انسانی را به خطر بیندازد .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.