خدمت ماندگار همراهی مالکان مهد‌های کودک در بخشش اجاره بها

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت:مشارکت و همراهی مالکان مهد‌های کودک در بخشش اجاره بها خدمت، ماندگاری است که می‌تواند این مراکز آموزشی را برای برون رفت از این وضعیت بحرانی یاری دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، کرم یاری مدیرکل بهزیستی لرستان اظهارداشت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغ دستور تعطیلی مهد‌های کودک، فعالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از روز‌های نخستین اسفند ماه سال گذشته به شکل کامل متوقف شد که این مساله خسران مالی برای مدیران مهد‌ها در پی داشته است.

او با بیان اینکه مهد‌های کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی هستند که خصوصی اداره می‌شوند افزود: این مراکز شامل یارانه نبوده و درآمد آنان وابسته به شهریه اخذ شده از کودکان است که با توجه به استیجاری بودن بیش از ٩٠ درصد مهد‌ها و عدم توان پرداخت اجاره بها، مدیران آن با مشکلات زیادی روبرو شده اند.

یاری با اشاره به راه اندازی پویش «همدلی با عشق به کودکان» تصریح کرد: هدف از این پویش کمک به ۳۶۰ مهد کودک خسارت دیده استان است و بدین منظور از تمام مالکان مهد‌های کودک استان درخواست می‌شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.

او گفت: فعالیت حضوری مهد‌های کودک استان از روز‌های ابتدایی اسفندگذشته تعطیل و همین امر موجب زیان مالی به این مراکز شده که از مالکان آن‌ها انتظار می‌رود تمام یا بخشی از اجاره بهای این مدت را نادیده بگیرند.

یاری با اشاره به اینکه در این پویش مالکان نیکوکار مقداری از اجاره را می‌بخشند افزود: مشارکت و همراهی مالکان مهد‌های کودک در بخشش اجاره بها خدمت، ماندگاری است که می‌تواند این مراکز آموزشی را برای برون رفت از این وضعیت بحرانی یاری دهد.

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: از مالکانی که این عمل خیر را حمایت کرده و کل یا بخشی از اجاره مهد‌های کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید ١٩ بخشیده‌اند با اهدا نشان «حامی کودک» قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.