طرح فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی (فاصله گذاری هوشمند) با جدیت در دزفول ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بازار قدیم دزفول و پاساژ‌های دزفول به دلیل وضعیت خاص معماری و تراکم جمعیت از کانون‌های پرخطر بشمار رفته و از روز شنبه ۲۳ فروردین با همکاری شورا و کسبه بازار قدیم، بازرسان اتاق اصناف، پلیس اماکن و فرمانداری تعطیل شدند.

شهرداری دزفول برخی ورودی‌های بازار قدیم را مجددا مسدود نمود همچنین امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از آشپزخانه ستاد اربعین حسینی شهرستان بازدید کرد و علاوه بر پیگیری درخصوص کاستی‌های این آشپزخانه، با اهدای شاخه گل از اعضای این آشپزخانه تقدیر نمود.

از واحد‌های نانوایی در سطح شهرستان دزفول به منظور بررسی نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی نماینده فرماندار، کارشناسان بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسان بهداشت محیط، تعزیرات، اداره غله و اتحادیه نانوایی شهرستان دزفول بازرسی به عمل آمد و تعدادی ماسک در این واحد‌ها توزیع نمودند.

بخشدار بخش مرکزی، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی، شهردار شهر میانرود و نائب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میانرود از زحمات فرماندهی و بسیجیان حوزه مقداد ناحیه دزفول درخصوص انجام امورات فرهنگی، امنیتی و بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در این منطقه با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

از ایست‌های بازرسی دو شهر امام (ره) ومیانرود بازرسی به عمل آمد و به فروشگاه‌هایی که در لیست مشاغل ممنوعه بوده و در این دو شهر فعالیت داشتند تذکر داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار