اگر به تعبیر خواب‌های خود علاقه دارید با ما در این مطلب همراه شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب ما شب ها خواب هایی می بینیم که هنگام صبح و بیداری بسیار فکرمان مشغول معنای نهفته در آن می شود تا از تعبیر آن سردربیاوریم. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم  با بسته تعبیر خواب ما همراه شوید.


تعبیر خواب برکه

تعبیر خواب برکه به روایت لیلا برایت

دیدن برکه اى با آب تمیز، بیانگر آشنایى با اشخاص جدید است.
اگر آب برکه کثیف و گل آلود باشد، نشانه آشنایى با افراد حیله گر است.
اگر در خواب برکه اى پر از ماهى دیدید، بیانگر پیشرفت در امور مالى است، اما اگر ماهى‌ها مرده باشند، یعنى دچار زیان و ضرر مى شوید.
تعبیر خواب برکه به روایت آنلی بیتون
اگر دختری خواب ببیند در برکه‌ای تن می‌شوید، دلالت بر آن دارد که جذابیت‌های زنانه اش برای او قدر و منزلتی فراهم ساخت.

تعبیر خواب؛ از برکه و بهار تا یخچال و یک چشم


بزازی

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق

ديدن بزار در خواب زينت دنيا است.

تعبير خواب به روايت ابراهیم کرمانی

اگر كسي به خواب ديد بزازی همی كرد و بهی كالا درم و دينار بستد، دليل كه او را اندوهي و زياني رسد. اگر ديد كه كالای ديگر به عوض كالای خويش بستد، دليل كه مرادش حاصل شود.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعی تهرانی

بزازی در خواب ما گويای مکر و حيله و نيزنگ است و بزاز مردی است مکار و نيرنگ باز و چنانچه خويشتن را در خواب درون يک بزازي ببينيم گويای اينست که سخت فريفته زينت دنيا مي شويم و در موضعي قرار می گيريم که انتخاب و اتخاذ تصميم درباره داشتن بهترين، مردد و دو دل مي مانيم. اگر ببينيم که در يک بزازي هستيم و بزاز براي ما پارچه می آورد و عرضه می کند با مردیمحيل و مکار رو به رو می شويم که سررشته کار ما به دست او مي افتد و خواب ما آگهي مي دهد که هوشيار باشيم. اگر شخص آشنايی را در خواب خود به جاي بزاز مشاهده کنيم نشان آنست که از آن شخص معين بيمناکيم و در عين حال محتاج و ناخود آگاه از کيد و مکر او مي ترسيم. چنانچه کسي ببيند که خودش بزازي مي کند و او خريدار است فريب مي خورد و زياني به او مي رسد. از امام جعفر صادق عليه السلام نقل است که ديدن بزاز در خواب نشان آن است که بيننده خواب مجذوب زينت دنياست و دنياپرست شده است يا در آينده خواهد شد.


بهار

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

بهار در وقت بهار پادشاه است. اگر به خواب بیند که فصل بهار است و هوا نامعتدل، چنانکه از گرمی و سردی مردمان را مضرت و رنج رسید، دلیل که اهل آن دیار را زا پادشاه رنج و مضرت رسد. اگر بیند هوا معتدل است و چنان خرم گشته از گل و شکوفه، و مردم را هیچ رنج و مضرت نبود، دلیل که مردم آن دیار را از پادشاه خیر و منفعت رسد. اگر بهار را به وقت خود به اعتدال بیند، دلیل جاه و عز و رفعت است و مردم عامه را از پادشاه، قوت ونصرت است و دلیل انصاف پادشاه است و تاویل فصل پاییز همین است.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

بهار، طبیعت در نهایت اعتدال است و باید هم چنین باشد. حال اگر این طور نبود خلاف طبیعت چیزی شده و حادثه‌ای اتفاق افتاده. چنانچه در خواب احساس کنیم بهار است ولی هوا گرم است و دمای بسیار دارد یا چنان سرد است که در خواب می‌لرزیم خوب نیست و گویای دگرگونی تند و حاد می‌باشد در زندگی بیننده خواب. در عالم خواب دیدن بهار و اعتدال طبیعی در بطن طبیعت نیکو است و برای بیننده خواب مبشر تعادل یا بهبود زندگی است. چنانچه بیمار باشید و در خواب بهار را ببینید یا باغی را ببینید که پر گل و ریحان است و احساس کنید که همه این خوبی‌ها به مناسبت بهار ایجاد شده نوید بهبود شماست و بی تردید از بیماری شفا خواهید یافت. بهار راسا در خواب دیدنی نیست، اما می‌توانید جلوه بهار ار در اشیا و گیاهان و آب و باد و خاک و کوهستان ببینید که این نیکو است و بشارت خوبی. اگر جلوه بهار را مثلا در باغ ببینید و حس کنید بهار است، اما نقصی در آن باشد در راه تامین نیک بختی شما مانعی به وجود می‌آید. روی هم رفته دیدن جلوه‌های بهاری نوید آینده است و خوش بینی در برخورد با پیروزی‌هایی که بر مبنای حسن نیت حاصل می‌گردد.

تعبیر خواب؛ از برکه و بهار تا یخچال و یک چشم


تعبیر خواب یخچال

تعبير خواب یخچال به روايت آنلی بیتون
دیدن یخچال در خواب ، نشانه آن است که فردی را آزار خواهید داد که می کوشد از راه درست امرار معاش کند .

اگر خواب ببینید یخ داخل یخچال می گذارید ، نشانه آن است که صاحب احترام و اعتبار خواهید شد .

اگر خواب ببینید که چیزى را در یخچال مى‏گذارید، به این معنا است که براى موفقیت تلاش مى‏کنید.

تعبير خواب یخچال به روايت لیلا برایت
دیدن یخچال در خواب، نشانه ‏ى آگاهى از مسائل مهم است.

تعبیر خواب؛ از برکه و بهار تا یخچال و یک چشم


تعبیر خواب یک چشم

تعبير خواب یک چشم به روايت آنلی بیتون
دیدن یک چشم در خواب ، علامت آن است که از دسیسه ای پنهانی که برای غارت شادمانی و ثروت شما چیده شده است آگاه خواهید شد .

اگر در خواب موجودات یک چشمى ببینید، بیانگر آن است که نقشه‏ هایى بر علیه شما کشیده شده است.

تعبير خواب یک چشم به روايت لیلا برایت
اگر خواب ببینید که یک چشم دارید، به این معنا است که دچار مشکلات فراوانى خواهید شد.

تعبیر خواب؛ از برکه و بهار تا یخچال و یک چشم

منبع: بیتوته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.