به دستور استاندار خراسان رضوی امکان دریافت مکاتبات و درخواست‌های مردمی در قسمت میز خدمت الکترونیکی استانداری راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا روح بخش مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت: به دستور استاندار خراسان رضوی در راستای مدیریت و کنترل ویروس کرونا و به جهت تکریم و کاهش نیاز به حضور ارباب رجوع در محل استانداری، امکان دریافت مکاتبات و درخواست‌های مردمی در قسمت میز خدمت الکترونیکی راه‌اندازی شد.

او ادامه داد: در این فرایند ارباب رجوع با مراجعه به سایت استانداری به آدرس www.khorasan.ir و ورود به بخش میز خدمت الکترونیکی نسبت به ایجاد یک گردش کار الکترونیکی جهت درخواست خدمت از استانداری اقدام کرده و پس از تکمیل اطلاعات لازم و الصاق مدارک مرتبط و ارسال آن‌ها و متعاقبا بررسی اولیه، در قالب پیامک، کد رهگیری و ثبت درخواست به شماره موبایل متقاضی و آدرس پست الکترونیکی او ارسال خواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت: درخواست متقاضی به صورت گردش کار در سامانه اتوماسیون اداری استانداری ثبت و به کارشناسان یا حوزه مدیریتی مربوطه جهت بررسی و اقدام و ارائه گزارش منعکس می‌شود.

متقاضی دریافت خدمت بر اساس ورود کد رهگیری ارسالی به شماره تلفن همراه خود می‌تواند گردش درخواست خود را مشاهده کند.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار