مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان مشگین شهر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان مشگین شهر و اعتراف او به ۲۴ فقره سرقت باتری و لوازم داخل خودرو خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: در تداوم اجرای طرح پیشگیری از سرقت و به دنبال وقوع چند فقره سرقت باتری و لوازم داخل خودرو در نقاط کور و کم تردد مشگین شهر بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت‌ها در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری با انجام بررسی‌های تخصصی و افزایش و هدفمند سازی گشت زنی‌های انتظامی، سارق را شناسایی و هماهنگی لازم با مقام قضائی برای دستگیری او انجام شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق در عملیات غافلگیرانه ماموران کلانتری ۱۱ خبر داد و گفت: سارق دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه انجام سرقت بود در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت باتری و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سردار حسینی با بیان اینکه در رابطه با پرونده سارق، یک نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر و تحویل مقام قضائی شد، تصریح کرد: از سارق حرفه‌ای مقداری اموال مسروقه کشف شد.

قاتل خاموش باز هم قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از مرگ مرد ۴۵ ساله بر اثر حادثه گازگرفتگی در محله شهریار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا کشورخواه گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه گازگرفتگی منجر به فوت در محله "شهریار" بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ با همراهی نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مردی ۴۵ ساله در منزل مسکونی خود به علت استنشاق گاز سمی مونواکسیدکربن ناشی از استفاده غیر ایمن از اجاق گاز دچار مسمومیت شدید شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی به شهروندان توصیه کرد: اصول ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی را مدنظر ویژه قرار داده؛ تا هیچ گاه شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

سرهنگ کشورخواه تصریح کرد: جسد متوفی با هماهنگی به عمل آمده به پزشک قانونی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.