مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستبند پلیس بندرماهشهر بر دستان سارقان  

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر  گفت: ماموران انتظامی کلانتری‌های این شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند دو سارق حرفه‌ای را در حین سرقت از داخل یک دستگاه خودرو پارک شده را شناسایی و دستگیر نمایند.

او افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی که از آنان به عمل آمد به ۶فقره سرقت محتویات داخل خودرو در بندرماهشهر و بندرامام خمینی"ره"معترف گردیدند.

فرمانده انتظامی بندرماهشهر در پایان تصریح کرد: از شهروندان گرامی خواستارم وسایل نقلیه خود را در محلات کم تردد پارک ننمایند، حتما از قفل فرمان استفاده و سیستم دزد گیر نصب نمایید، زیرا باعث ایمنی بیشتر و کاهش سرقت می‌شود.

باند ۵ نفره قاچاق سلاح در شوشتر منهدم شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت:  پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان موفق شد با کار اطلاعاتی باند ۵ نفره قاچاق سلاح و مهمات را که قصد داشتند یک محموله سلاح شکاری را وارد استان کنند، شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شوشتر پس از هماهنگی قضایی، موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه ۲ دستگاه خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

عباس زاده بیان داشت: در بازرسی ازخودرو‌های توقیفی تعداد ۳۳ قبضه سلاح شکاری تک لول، دستگاه دود زا، ۵ زوج پلاک جعلی و ۳ زوج نیمه پلاک، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه ۵ نفر قاچاقچی سلاح ومهمات دستگیر که سه نفر آنان به اتهام قاچاق سلاح سابقه زندانی دارند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام مسئول گفت: نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح و فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانیکه از سلاح مجاز وغیر مجاز برای تیر اندازی به سمت مردم، منازل و خودرو‌ها استفاده می‌نمایند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

دستان عامل ۲ فقره تیراندازی در اندیمشک بسته شد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: درپی وقوع ۲ فقره تیراندازی به اماکن شخصی ومنازل شهروندان در اندیمشک، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: باتلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت عمومی اندیمشک، عامل اصلی ۲فقره تیراندازی شناسایی وپس از هماهنگی با مرجع قضایی درمخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف کشف شد.

شهبازی بیان داشت: متهم درتحقیقات پلیس بااعتراف به بزه انتسابی، انگیزه خودرا از تیراندازی به اماکن شهروندان خصومت قبلی عنوان داشته است.

فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: متهم پس ازتشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

تکمیل می شود....

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.