شرکت گوگل به تازگی اعلام کرد دسترسی به Stadia Pro به مدت دو ماه به صورت رایگان خواهد بود.

استفاده از گوگل استادیا برای دو ماه رایگان شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل به عنوان اولین ارائه دهنده پلتفرم مبتنی بر فضای ابری بازی در جهان، به تازگی اعلام کرده است که گیمرها از امروز می‌توانتد نسخه رایگان این سرویس را تنها با وارد کردن آدرس Gmail خود تجربه کنند؛ همچنین گوگل اعلام کرده است که کاربران با ثبت نام نسخه رایگان این پلتفرم می‌توانند به مدت دو ماه نیز از نسخه Pro این پلتفرم به طور رایگان استفاده کنند.

لازم به ذکر است که دسترسی به نسخه Pro این پلتفرم صرفا به مدت دو ماه امکان پذیر خواهد بود و کاربران پس از این مدت به سرویس اصلی استادیا صرفا با خرید حساب کاربری دسترسی خواهند داشت. اما در این مدت گیمرها می‌توانند به طور رایگان به ۹ عنوان موجود در این پلتفرم که شامل سه عنوان Destiny 2: Collection، GRID و Thumper می‌شوند را نیز تجربه کنند.

استفاده از گوگل استادیا برای دو ماه رایگان شد

علاوه بر این افرادی که در حال حاضر از سرویس Stadia Pro استفاده می‌کنند، خواهند توانست به مدت دو ماه به این سرویس به طور رایگان به سرویس ویژه استادیا دسترسی داشته باشند و گوگل در این مدت برای آن‌ها پیغامی مبنی بر شارژ حساب ارسال نخواهد کرد. در حال حاضر چهارده کشور در جهان خواهند تواست به نسخه رایگان استادیا دسترسی پیدا کنند و گیمرهایی که در این مدت وارد استادیا شوند خواهند توانست بازی‌های تک نفره و پولی موجود در این پلتفرم را به طور رایگان خریداری کرده و برای همیشه در حساب کاربری خود داشته باشند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین رندر OnePlus 8 Pro با رنگ جدید فاش شد


لازم به ذکر است که پس از گذشت دو ماه استفاده رایگان از سرویس Pro، این سرویس به طور پیشفرض به سرویس رایگان باز خواهد گشت و گیمرها مجبورخواهند بود از رزولوشن 1080p، نرخ فریم 60fps و صدای استریو استفاده کنند. علاوه بر این گوگل اعلام کرده است که به دلیل بالا رفتن استفاده جهانی از اینترنت، رزولوشن پیشفرض استادیا از 4K به 1080pکاهش یافته است اما کاربران خواهند توانست از بخش تنظیمات این رزولوشن را بالا ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا برنامه نویس
۲۲:۳۳ ۱۳ تير ۱۴۰۱
سلام ، گوگل استادیا برای ما برنامه نویسان و بازی سازان خیلی خوبه آخه بازی ها دیگه کرک و هک نمیشن .
Germany
محمد
۱۷:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
حاجی این چجور رایگان که باید برا ماه سوم رزرو کنی من رفتم پرداخت بزنم کارت بانکی خارجی میخواد رو دسکتاپ که من حداقل ندارم با گیفت کارت گوگلم زدم(اپ گوشیشو باید نصب کنید) چیزی کم نکرد ولی باید حداقل 10 دلار گیفت داشته باشی بعد این همه بدبختی با قندشکن رفتیم توش(بازم ایران ادم حساب نکردن) با این نت داغون مگه میشه بازیش کرد به 10 مگ نمیرسه نت همراه رو ثابت اصلا حرفشو نزن که حداقل 720 بزنیم.این خبرا بدرد ایران نمیخوره نزارید با این سرعت نت این سرویسا اجازه گیم نمیدن استادیا همون اول گیم سرعت کانکشن تست میکنه:(
آخرین اخبار