مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان مهریز شش دستگاه خودرو توقیف شد.

او افزود: مأموران پلیس شهرستان مهریز با همکاری عوامل بسیج و پاسداران ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت شبانه روزی با کنترل و پایش ورود و خروجی شهر با جدیت از ورود خودرو‌های غیربومی جلوگیری کردند.

سرهنگ منصوری اداه داد: در این خصوص شش دستگاه خودرو به علت پافشاری مبنی بر تردد غیرضرور به داخل شهر در هماهنگی با مقام محترم قضایی توقیف شدند.

کشف ۲۰۰ کیلو تریاک در یزد

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادافیونی از شرق کشور به سمت تهران با یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از شناسایی خودروی حامل این محموله در محور مهریز_یزد آن را متوقف و در بازرسی انجام شده ۲۰۰ کیلو تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در این خصوص چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر و پس از معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شدند.

دستگیری چهار سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در ابرکوه

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکز پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری چهار سارق سابقه دار اماکن خصوصی، منازل نیمه ساز، داخل خودرو و احشام در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری قابل توجهی اقلام سرقتی (یک دستگاه علف چین، نه عدد باطری، اتو بخار، آبمیوه گیری، دو تخته قالی ۱۲ متری، چادر کامیون کشنده، فرغون، چهار عدد بیل، دوشاخه تیرآهن) کشف و ضبط شد.

سرهنگ زینلی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، منازل نیمه ساز، داخل خودرو، باطری و احشام در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری عاملان توزیع هروئین در مهریز

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: در طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی خانه‌ای جرم خیز شناسایی شد.

او افزود: پس از اشراف اطلاعاتی و هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار ۶۱ گرم هروئین و ۱۳ گرم شیشه کشف و شش متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در پایان با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

راننده تریلی با گواهینامه جعلی دستگیر شد

سرهنگ سیدعلی آسیایی رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه، یزد_کرمان یک دستگاه تریلی را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس راه پس از بررسی مدارک راننده متوجه شدند که وی اقدام به جعل گواهینامه کرده که به همین منظور خودرو روانه پارکینگ و راننده متخلف نیز به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه متهم با گواهینامه جعلی در سطح جاده‌ها تردد داشته است، گفت: پلیس راه با نصب دوربین‌های کنترلی و همچنین حضور موثر گشت‌های محسوس و نامحسوس در جاده‌ها تمامی حرکات رانندگان را مدنظر دارد و با رانندگان متخلف نیز برابر قانون، برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.