ملی پوش کاراته کشورمان گفت: من حالم خوب بود و شخصا می‌دانستم که به ویروس کرونا آلوده نشده ام.

آقای روانپاک/////گنج زاده: من از ابتدا می‌دانستم کرونا ندارم/ با گذشت ۲ سال هنوز عضو صندوق حمایت از ورزشکاران نیستمسجاد گنج زاده بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان  در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تست کرونای اخیرش بیان کرد: این خبر واقعا خیلی زود سر و صدا کرد. بسیاری از خبرنگاران با من در اینباره تماس گرفته اند و حتی برخی از اقوام و آشنایانمان واقعا نگران حال من شده بودند.   من اصلا حالم بد نبود! سالم وسرحال بودم. خودم با پای خودم رفتم تست بدهم تا ببینم آیا با دیدن یکی از آشنایان که به ویروس کرونا مبتلا شده بود من هم درگیر شده ام یا خیر.

می‌دانستم کرونا ندارم

وی افزود: حتی وقتی به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کردم که پزشک مرتبط تمام آزمایشات را دید و همه چیز خوب بود، خدا را شکر کرونا هم ندارم. من از حال خودم خبر دارم و می‌دانم که مشکل خاصی نبوده است. یکی از همسایگان ما ۸ یا ۹ بار تست کرونا داد و تست دادن امری طبیعی است، چون همه مردم نگران سلامتی شان هستند.  

حقوق ۵ میلیون تومانی را دریافت کرده ام

او در پاسخ به این سوال که آیا کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حقوق ۵ میلیونی را به دلیل المپیکی شدن به او پرداخت کرده اند یا خیر، عنوان کرد: چند روز پیش حقوق ۶ ماه گذشته ۳۰ میلیون تومانی  را طبق قول کمیته ملی المپیک به حساب من و بهمن عسگری واریز کردند، اما از واریز پول برای تیم ملی بانوان توسط کمیته ملی المپیک خبر ندارم.

با گذشت ۲ سال عضو صندوق حمایت از ورزشکاران نیستم

او در ادامه اظهار کرد: متاسفانه من و بهمن عسگری بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ عضو صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران نشدیم و دلیل این اتفاق را با وجود پیگیری‌های فراوان واقعا نمی‌دانم. شخصا از صالحی امیری و پیمان فخری خواهش کردم تا این مسئله را پیگیری کنند، اما همچنان خبری از این اتفاق نیست و امیدوارم بعد از گذشت این مدت زمان ما هم عضو صندوق حمایت از ورزشکاران شویم.


بیشتر بخوانید: گنج زاده: هرکسی در مورد کرونا با من تماس گرفت با شیطنت سرفه می‌کردم!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار