حجت الاسلام حاجی صادقی گفت:جهش تولید نشان دهنده این است که هنوز اولویت دار‌ترین و مهم‌ترین موضوعی که دولت و ملت باید به آن توجه کنند موضوع اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: ویروس کرونا همه انسان‌ها را با مشکل مواجه کرده است، ولی مومنان و معتقدان به قیامت گرفتار ناامیدی نمی‌شوند و با خداباوری بر این بلا غلبه می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه افزود: سال ۹۸ با همه فراز و نشیب‌ها و امتحانات و مشکلات به پایان رسید، انشاالله سال جدید برای انقلاب اسلامی سال یسر پس از عسر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به اهمیت "جهش تولید" عنوان کرد: این موضوع که مقام معظم رهبری امسال را نیز به موضوع اقتصاد اهمیت دادند، نشان دهنده این است که هنوز اولویت دار‌ترین و مهم‌ترین موضوعی که دولت و ملت باید به آن توجه کنند موضوع اقتصادی است.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه راهبردی که مقام رهبری برای امسال تبیین کردند "راهبردی بنیادین و اساسی" است، بیان کرد: اگر به این راهبرد مهم توجه شود اقتصاد در کوتاه و بلند مدت برابر آسیب و ضربه‌های دشمن حفظ می‌شود.

حاجی صادقی تصریح کرد: در موضوع تولید رونق سال گذشته کفایت نمی‌کند و امسال باید جهش و انقلاب و کار بزرگی انجام شود که نخستین قدم این است که مسئولین به ظرفیت‌های کشور باور داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: همان گونه که در زمینه اقتصاد مقاومتی گفته شد گام اول "اعتقاد، ایمان و باور" و گام بعدی اقدام است، در موضوع تولید که جهت دهنده همه موضوعات اقتصادی دیگر است گام نخست باید اعتقاد و تکیه به داخل باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت کشور باید به توانمندی و ظرفیت‌های کشورمان باور داشته باشیم، یادآور شد: در زمینه مقابله با کرونا اقدامات بسیار بزرگ و نوآوری‌های زیادی توسط نسل جوان انجام شد که شایسته تحسین است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار