شرکت اکتیویژن اعلام کرد که دارندگان فصل سوم Modern Warfare روی PS4 از محتوای اختصاصی بهره خواهند برد.

عرضه محتوای اختصاصی فصل سوم Modern Warfare برای PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن (Activision) که بازی‌های سری Modern Warfare فرنچایز شوتر اول شخص موفق Call of Duty را در کارنامه خود دارد، برای این که جان تازه‌ای به این سری بازی‌های خود بدهد، سال گذشته Modern Warfare نسخه جدید خود را با داستانی جذاب معرفی و در بازار عرضه کرد. این بازی دارای برخی بسته‌های الحاقی و فصل‌های مختلف است که طی به‌روزرسانی‌های این بازی منتشر می‌شوند. فصل سوم Modern Warfare مدتی است که برای کنسول‌های خانگی پلی‌استیشن ۴ و Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی شگفت‌انگیز Call Of Duty: Warzone با جذب ۵۰ میلیون گیمر فعال


کسانی که فصل سوم Modern Warfare را تجربه‌می‌کنند، به چند اپراتور جدید برای این بازی، سه نقشه جدید و دیگر محتوا که برای اولین بار است روی آن دیده می‌شود، دسترسی خواهند داشت، اما خبر خوب برای دارندگان این بازی روی پلی‌استیشن ۴ است که محتوای اختصاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. همانگونه که جزئیات فصل سوم Modern Warfare در وبلاگ پلی‌استیشن آمده، اکتیویژن برای دارندگان پلی‌استیشن ۴ محتوای اختصاصی فصل سوم این بازی را در نظر گرفته است. اول از همه، دارندگان PS4 می‌توانند بخش Survival این بازی را روی یک نقشه جدید تجربه کنند؛ این نقشه جدید نقشه پرطرفدار Shoot House خواهد بود.

عرضه محتوای اختصاصی فصل سوم Modern Warfare برای PS4

علاوه بر آن، دارندگان حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس قادر خواهند بود از یک بسته جنگی برای خود بازی و بتل رویال این بازی یعنی CoD: Warzone بهره ببرند. این بسته از طریق PS Plus در دسترس کاربران خواهد بود و دارای چند اسلحه جدای بازی و یک پوسته مخصوص اپراتور‌های بخش آنلاین خواهد بود. در آخر، دارندگان PS4 قادر خواهند بود مأموریتی منحصر به فرد در Modern Warfare در قسمت Barracks را داشته باشند. پس از اتمام این مأموریت، بازی‌کنندگان یک طرح تسلیحاتی با اسلحه حملاتی اختصاصی کسب خواهند کرد. این طرح و حالت جدید بخش Survival برای دارندگان PS4 تا اول اکتبر اختصاصی خواهد بود.

در کنار فصل سوم Modern Warfare یک حالت نبرد جدید هم ارائه خواهد شد. این حالت برای کسانی فعال خواهد شد که دارای هزار امتیاز Call of Duty باشند و به بازیکنان امکان دسترسی به اولین اپراتور جدید فصل سوم این بازی را خواهد داد. در این حالت جدید نبرد، اسلحه‌های جدیدی هم برای بازی‌کنندگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار