بازیکنان تیم فوتبال پارس‌جنوبی ماه‌هاست که دریافتی از این باشگاه نداشته‌اند.

مشکل مالی دوباره سراغ پارس‌جنوبی را گرفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بعد از انجام بازی‌های هفته بیست‌ویکم متوقف شد و تمرینات تیم‌های حاضر در این بازی‌ها به صورت تیمی برگزار نمی‌شود.

تیم پارس‌جنوبی جم به عنوان یکی از ۳ تیم نفتی حاضر در لیگ برتر، همواره با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند، اما اوایل دی‌ماه سال ۹۸ بخشی از قرارداد بازیکنان پارس به حساب آن‌ها واریز شد تا جمع دریافتی آن‌ها به ۵۰ درصد برسد؛ با این حال شنیده می‌شود بازیکنان جدید پارس‌جنوبی که در نیم‌فصل به جمع زردپوشان جمی اضافه شده‌اند تاکنون مبلغی را دریافت نکرده‌اند. 

از طرفی مگنو باتیستا بازیکن برزیلی پارسی‌ها که در جریان بازی تدارکاتی مقابل نساجی مازندران از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد، همچنان بلاتکلیف در ایران به سر می‌برد و منتظر دریافت بدهی و مبلغ جراحی‌اش است تا راهی کشورش شود.


بیشتر بخوانید: هافبک برزیلی پارس همچنان بلاتکلیف


این روز‌ها بازیکنان پارس‌جنوبی با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو شده‌اند و باید دید مدیران این تیم چه برنامه‌ای برای برطرف کردن این مشکلات دارند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار