رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با توجه به گزارش های اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان در زمینه پویش «ورزش در خانه»، تاکنون استان کرمان جزو پنج استان نخست بوده است.

کرمان جزو ۵ استان فعالِ پویش ورزش در خانهعذرا ریاحی، رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: پویش ورزش در خانه از ۵ فروردین ماه با مدیریت روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به منظور فعال بودن مربیان و ورزشکاران در ایام قرنطینه با اجرای برنامه‌های ورزشی در منزل راه اندازی شد.

 

او افزود: بدین منظور، ورزشکاران و مربیان علاقه‌مند و پویا از تمرینات ورزشی شان در منزل کلیپی تهیه و به روابط عمومی اداره کل ارسال و سپس کلیپ مربوطه به همت مدیر روابط عمومی بررسی و به دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای انعکاس در پویش "ورزش در خانه ایران فعال" ارسال می‌شود.

ریاحی تصریح کرد: روزانه بیش از ۱۵۰ کلیپ با تلاش مربیان و ورزشکاران شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی تهیه می‌شود.

 

او بیان داشت: علاوه بر مدیران، مربیان و داوران، ورزشکاران کرمانی نیز به پویش #در_خانه_میمانیم پیوسته اند.

رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در تمام گزارش‌های اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان، تاکنون استان کرمان جزو پنج استان نخست بوده است.

 

ریاحی هدف از راه اندازی این پویش را یک تایم ورزشی هر چند کوتاه برای مربیان، داوران، ورزشکاران و همچنین ایجاد شور و نشاط در خانواده‌ها در این شرایط قرنطینه عنوان کرد.

او افزود: صفحه اینستاگرامی گروه ورزش همگانی اداره کل نیز به مدیریت روابط عمومی اداره کل ساخته شده که همچنان فعال است.

 

ریاحی با اعلام اینکه برخی شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی در این پویش نقش فعال تری نسبت به دیگران داشته اند، تصریح کرد: با توجه به قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان، از شهرستان‌ها و هیئت‌های فعال قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.