مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع بیش از ۶۵ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان کامیون در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در جلسه تنظیم بازار از توزیع ۶۵ هزار و ۴۶۲ حلقه لاستیک در بین رانندگان کامیون خبر داد و گفت: برای رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها برای خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای همچنان ادامه دارد.

او بیان کرد: برای رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها برای خدمات رسانی مطلوب توزیع لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود، افزود: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

رحمتی فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزار راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.