مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: به طور مستمر بر دفع صحیح پسماندهای ویژه پزشکی بیمارستان های کرونایی در این استان نظارت ویژه و جدی انجام می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستورالعمل های نظارت بر دفع صحیح پسماندهای پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و به تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مکاتبه و ارسال شده است.

او افزود: ارائه برنامه های آموزشی و تکیه بر اقدامات پیشگیرانه به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مهمترین راه برای مبارزه با این بیماری محسوب می شود.

او بیان کرد: در اسفند ماه سال گذشته، با هدف اتحاد و ارائه پیشنهادها و راهکارهای موثر در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ستاد پدافندی در این اداره کل تشکیل شد.

او گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه پکیج کامل مواد ضدغفونی کننده میان کارکنان این سازمان تهیه و توزیع شد.

او افزود: حذف دستگاه انگشت حضور و غیاب از جمله اقدامات مصوب و اجرا شده دیگر ستاد پدافندی این ادراه کل بوده است.

او بیان کرد: اتاق ها، سالن ها، راهروهای ادارات شهرستانی، پاسگاه های محیط بانی و اداره کل با هماهنگی سپاه فتح استان طی چندین نوبت ضد عفونی شده است.

او اجرای دقیق دستورالعل ها، موارد آموزشی و تعدیل نیرها به یک سوم  و یک دوم با اولویت افراد مسن و دارای شرایط خاص و  نیز تعطیلی آبدارخانه ها را بخش دیگری از این اقدامات پیشگیرانه برشمرد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.