برگزاری کارگاه مجازی آشنایی با تئاتر شورایی

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، کارگاه مجازی آشنایی با تئاتر شورایی توسط حوزه هنری استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ایمان اردی‌زاده، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز گفت: دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی کارگاه مجازی آشنایی با تئاتر شورایی را ویژه علاقمندان به نمایش به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

او افزود: تئاتر شورايی که به نوعی زیر مجموعه تئاتر محیطی است، روشی کاربردی-آموزشی بوده كه با اهداف تعليمی و تربيتی محيط‌های آموزشی كاملاً در انطباق است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز گفت: این روش بر اساس آموزش تعاملی و کنش‌انگیز نوآموز و معلم است که نوآموز را صرفاً ظرفی برای انباشت اطلاعات نمی‌بیند بلکه هنرجو خود را محق می‌داند در این امر نمایشی، آموزشی مداخله کند.

او افزود: این کارگاه مجازی با حضور جمال میرجعفری، پژوهشگر و مدرس کارگاه‌های آشنایی با بازی‌های نمایشی، تکنیک‌های نمایش خلاق، تئاتر شورایی، هنرهای نمایشی، تئاتر کودک و نوجوان و بازیگری و هنرمندان استان البرز روزهای پنج‌شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فرودین ماه ساعت ۱۹ و ۲۱:۳۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

اردی زاده گفت: علاقمندان جهت حضور در این کارگاه می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری البرز به آدرس artalborz به گروه مجازی کارگاه ملحق شوند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.