رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: امنیت اجتماعی جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت:از زحمات و تلاش‌های کارکنان انتظامی استان در راستای تامین نظم وامنیت قدردانی دارم.

او با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های پلیس برای ایجاد اقتدار اجتماعی است، افزود: نظم عمومی جامعه در حیطه تلاش‌های شبانه روزی عرصه نظم و امنیت است.

رئیس پلیس پیشگیری با قدردانی از تعامل و همکاری همه افراد جامعه در طرح فاصله گذاری اجتماعی، مطرح کرد: پلیس در این ایام حساس وسخت، در مبارزه با بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی را در حوزه‌های گندزدایی، قرنطینه، کنترل ورودی و خروجی شهر‌ها و ... انجام داده است.

علیمحمدی ادامه داد: یکی از سازمان‌هایی که از همان ابتدا با تمام توان در میدان مقابله با کرونا حضور فعال داشته، نیروی انتظامی بوده که اقدامات خالصانه این نیرو رضایت مردم و مسئولان را به دنبال داشته است.

او با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی، اظهار کرد: پلیس با حضور فعال و جهادی در اجرای این طرح، نشان داد همواره آماده خدمت به مردم در خط مقدم است.

رئیس پلیس پیشگیری استان، با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود: پلیس باید همچون سنوات گذشته در این سال با اقدامات موثرو ویژه در تحقق شعار سال اهتمام ورزد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.