مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۲۵ مقاله برای شرکت در همایش اشرف الدین قزوینی (نسیم شمال) به دبیرخانه این جشنواره در قزوین ارسال شده است.

اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اضافه کرد: آخرین فرصت ارسال مقاله به همایش اشرف الدین قزوینی (نسیم شمال) ۲۰ فروردین بود که با استقبال مطلوب پژوهشگران، دانشجویان، استادان و علاقه‌مندان مواجه شد و تاکنون ۲۵ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: درحال حاضر برنامه‌های ادبی، فرهنگی و هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند و باید برای مراسم اختتامیه این همایش هم منتظر تصمیم گیری و اعلام ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا بود.

او افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و مشخص نبودن زمان برگزاری اختتامیه همایش اشرف الدین قزوینی (نسیم شمال) متقاضیان می‌توانند آثار خود را به نشانی ghazvin.farhang.gov.ir ارسال کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بزرگداشت مقام شامخ علمی و عملی مفاخر استان، معرفی جنبه‌های شخصیتی و زندگی نسیم شمال، تولید محتوا و جمع آوری آثار در ارتباط با این شاعر و آشناسازی نسل جوان با شخصیت‌های ادبی و علمی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

سید اشرف الدین حسینی قزوینی ادیب، شاعر، روزنامه نگار، نویسنده و طنز پرداز عصر مشروطه است.
انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار