مدیر کل اموزش و پرورش استان مرکزی گفت: شبکه اجتماعی دانش آموزان به زودی راه‌اندازی رسمی می‌شود.

راه‌اندازی رسمی سامانه شاد به زودی فولاوند مدیر کل اموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در کشور گفت: این شبکه اجتماعی به زودی به صورت رسمی از این سامانه از سوی آقای روحانی رئیس جمهوری رونمایی خواهد شد.

فولاوند مدیر کل اموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در کشور گفت: این شبکه اجتماعی به زودی به صورت رسمی از این سامانه از سوی آقای روحانی رئیس جمهوری رونمایی خواهد شد.

فولادوند با اشاره به ارتباط مستمر معلمان با دانش آموزان در فضای مجازی افزود: در فضای مجازی معلمان به صورت مجازی به دانش آموزان درس می‌دهند و امتحان میگیرند.

احتمالاً مدارس تا پایان سال تحصیلی تعطیل باشند

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: احتمالاً مدارس تا پایان سال تحصیلی تعطیل باشند.

آقازاده بر روند بهتر آموزش در فضای مجازی، ارتباط معلم با دانش آموزان و برنامه ریزی دقیق و مدون برای سال آینده تحصیلی تاکید کرد.

رفع مشکلات مالکان مدارس غیر انتفاعی که کاربری مسکونی دارند با مساعدت شهرداری و راه و شهر سازی، تلاش استان برای تأمین نیروی انسانی طبق برنامه سال گذشته و تعطیلی مدارس با توجه به شرایط استان و تصمیمات و اختیارات شورا از مهمترین موضوعات و مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید آرین
۰۱:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
واقعا نمی دوم چطوری نصب کنم