دریم کچر (کابوس گیر ) Dreamcatcher یعنی عنکبوت به معنای دام خواب است .

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دریم کچر یا کابوسگیر در فرهنگ سرخپوستان اوجیبوایی از نخستین اقوام ساکن در آمریکا نام وسیله ای دست ساز است که حلقه ای از جنس شاخه درخت بید ساخته شده است. این حلقه دست ساز به شکل توری شکل تقریبا مشابه تار عنکبوت است.

سپس این حلقه را با اشیای شخصی و مقدسی چون پر و مهره تزئین کرده و در داخل محل خواب شخص یا بالای گهواره کودک آویزانش می‌کنند. در باور این مردم هوا از رویا آکنده است . پس با آویزان کردن این ساخته رویاهای خوب از درون سوراخ مرکزی کابوسگیر عبور کرده و به فرد خفته می‌رسند.

عقیده این مردم این است که کابوس ها در تارهای این حلقه به دام افتاده و با طلوع خورشید نابود میشوند .این وسیله همچنین به جهت دسترسی سریع تر به رویاها استفاده میشد .

چقدر این وسیله دست ساز برای آمریکای جنوبی ها مهم است؟

دریم کچر ها یا کابوس گیر ها مهمترین سمبل مردم سرزمین های آمریکای جنوبی هستند. قبل از اینکه دریم کچر ها راه خود را به دنیای مد و زیور آلات باز کنند با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

داستان های بسیار زیادی در مورد دریم کچر ها و تاریخچه آنها وجود دارد. عده ای معتقد هستند که آویزان کردن این شی دست ساز از دیوار یک اتاق باعث میشود تا اعضای آن اتاق بتوانند به راحتی و در آرامش بخوابند.

به همین علت است که بسیاری از مردمان کشور های آمریکای جنوبی با آویزان کردن این دریم کچر ها از اتاق های خود سعی به درمان کابوس یا اختلالات موجود در خواب داشته اند.

دریم کچر یا کابوس گیر را برای شما معرفی کنیم

بر اساس افسانه های قدیمی مردم آمریکای جنوبی معتقد هستند که رویاهای قدیمی و کابوس ها توسط آویز های موجود در انتهای دریم کچر ها از ذهن شخصی که در خواب است جذب شده و در تار های عنکبوت شکل این آویز ها به دام می افتند.

پس اولین اشعه نور خورشید در روز میتواند آنها را نابود کند.در طراحی قاب های جدید و روز دنیا بیشتر از طراحی های قدیمی و فلسفی و مفهومی استفاده می‌شود.

طراحی هایی که تاریخچه های فوق العاده شنیدنی دارند و با اصالت هستند. دریم کچر ها یکی از همان طراحی ها هستند.

دریم کچر یا کابوس گیر را برای شما معرفی کنیم

کاربرد دریم کچرها

در بین سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ کابوسگیر یا دریم کچر محبوبیت زیادی پیدا کرد و در نقاط مختلف دنیا به دلیل زیبایی آن گسترش یافت. کابوسگیر چنان معنی زیبایی  دارد که عمدتا شما میتوانید یک کابوسگیر را در سایز بزرگ در دکوراسیون منزل، اتاق و روی دیوار ها استفاده کنید.

همچنین شما میتوانید از این دریم کچر ها در سایز های کوچک تر در زیور آلاتی مانند گردنبند و یا آویز آیینه خودرو و آویز پشت در اتاق خواب برای دور کردن افکار منفی استفاده کنید.

خلاصه هر کجا که احساس می کنید به یک تزئین خاص نیاز دارد.یکی دیگر از کاربرد های این طراحی استفاده از آن در طراحی قاب گوشی است.

برای قاب های گوشی سامسونگ و اپل و دیگر برند های دنیا این طراحی کار شده است و یک طراحی ایده آل و فوق العاده زیباست. کیفیت طراحی این قاب ها از بهترین مواد اولیه است ، معمولا این قاب ها از جنس TPU و Boter ساخته شده اند که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند.

دریم کچر یا کابوس گیر را برای شما معرفی کنیم

معمولا بیشترین چیزی که توجه کسانی که برای خرید قاب و لوازم جانبی به سایت های اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه ها میروند طراحی و جنس قاب هاست. قاب هایی که طرح های خاصی داشته باشند بسیار جلب توجه میکنند و بسیار هم پر فروش هستند.

بیشتر این طراحی ها نیز مناسب سلایق دخترانه است و اکثرا نیز طراحی های پشت آن به صورت برجسته چاپ شده اند.

طراحی های برجسته در قاب های گوشی یکی از جدیدترین متد های روز دنیاست که امروزه در بیشتر گارد های گوشی استفاده می‌شود.

در فروشگاه اینترنتی مستر کیس ما بهترین قاب های گوشی و لوازم جانبی موبایل را برای شما داریم که میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید و درب منزل دریافت کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار