مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی فارس گفت: طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار فارس در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زاهدیان نژاد مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی فارس، با اشاره به اینکه طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار یک طرح ملی است که با کارفرمایی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و نظارت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاد دانشگاهی در سطح استان انجام می‌شود بیان کرد: در این طرح با شناسایی زنان سرپرست خانوار و علاقمند به کسب درآمد، از طریق مربیان آموزش و مشاوره رایگان ارائه می‌شود که اشتغال آنان را به دنبال دارد.

او، با اشاره به پشتیبانی کامل جهاد دانشگاهی از بانوان آموزش دیده تصریح کرد: با برقراری ارتباط بین مربیان یا پیشرانان و بانوان هنرمند تا لحظه فروش تولیدات این بانوان را همراهی می‌کنیم.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه ۱۰ نمایندگی در شیراز تولیدات ظروف میناکاری سفال این هنرجویان را به بازار عرضه می‌کنند، افزود: در حال حاضر با آموزش میناکاری سفال در شیراز زمینه اشتغال۲۵۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار