پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: ولسیانی و پورغاز مصدومان تیم ما در صورت برگزاری ادامه بازی‌ها به دیدار‌های آخر لیگ برتر فوتبال می‌رسند.

ربیعی: ولسیانی و پورغاز به بازی های آخر فصل می رسند/ بازیکنان سپاهان علائمی از کرونا ندارندعباس ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه مصدومان این تیم به بازی‌های لیگ برتر می‌رسند، اظهار کرد:  ما نمی‌دانیم که لیگ برتر دوباره از چه زمانی شروع می‌شود، اما اگر در خوش بینانه‌ترین  حالت  اواخر اردیبهشت ماه یا اوایل خرداد ماه بازی‌ها برگزار شود در آن صورت ولسیانی و  عزت اله پورقاز مصدومان ما به چند بازی آخر لیگ برتر فوتبال می‌رسند.  

ربیعی درباره اخذ تست کرونا از بازیکنان سپاهان گفت: به هر حال تست قطعی کرونا برای افرادی انجام می‌شود که مراحل اولیه تست شان مثبت باشد و  بازیکنان را از طریق معاینه فیزیکی و  یافته‌های  خونی مورد آزمایش قرار دادیم که اگر مورد مشکوکی بود از آزمایش کرونا استفاده کنیم، اما بازیکنان علائمی نداشتند و  نیاز به این آزمایش نبود. البته  بازیکنان  سپاهان یک هفته در منزل بودند  تا اگر علائمی از ابتلا به کرونا داشتند دوباره آن‌ها به مدت ۱۰، ۱۵ روز  در خانه قرنطینه شوند. البته بعد از  معاینه‌های فیزیکی و آزمایش خون از بازیکنان، ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرد که اجازه تمرین کردن ندارید و  تمرینات تیم ما برگزار نشد. البته اگر زمانی را برای شروع تمرینات اعلام کنند در ابتدا  بازیکنان مورد معاینه قرار می‌گیرند و پارامتر‌های خونی انجام می‌شود و بعد  بازیکنان تمرین می‌کنند.  

پزشک تیم سپاهان درباره اینکه تعطیلی تمرینات تیم‌ها تصمیم درستی است، بیان کرد: به هر حال لازم بود که  تمرینات تعطیل شود، چون ویروس کرونا  رو به افزایش بود و بعد از آن  هم  فاصله گذاری اجتماعی هوشمند طرح خوبی بود که اجرا شد. به نظر می‌رسد ستاد مبارزه با کرونا منتظر است تا ببیند شرایط به چه صورت است و اگر وضعیت عادی باشد در آن صورت اجازه برنامه ریزی برای برگزاری تمرینات و مسابقات را می‌دهد.


 بیشتر بخوانید: قلعه نویی: تمرینات در خانه به نوعی شو و نمایش است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار