استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شعار سال در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای معاونین و مدیران استانداری گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید، باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و تحقق شعار سال در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

او افزود: مهمترین موضوع دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان، جهش تولید و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه است و خواسته‌های مورد نظر ایشان در رأس سیاست‌ها و برنامه‌های دولت قرار دارد.

عباسی با اشاره به برخورداری استان از نیروی انسانی توانمند و تحصیل کرده اضافه کرد: با ارزش‌ترین سرمایه در هر استان و سازمان، منابع انسانی آن است که در صورت استفاده صحیح از استعداد‌ها ‏و توانمندی آنان، رشد و شکوفایی نیز محقق می‌شود.

او ادامه داد: باید در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی از سلامتی همه کارکنان در نهایت دقت محافظت و در عین حال امور ارباب رجوع نیز به خوبی پاسخگویی شود.

عباسی با تأکید بر آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر موقعیت و شرایطی گفت: مدیران نباید به صورت منفعل و دنباله رو، تابع شرایط و اتفاقات باشند بلکه باید با آمادگی کامل هدایت شرایط را بر عهده بگیرند و حاکم بر شرایط باشند.

او افزود: همواره بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تأکید شده است و در شرایطی که با بحران کرونا در جامعه روبرو هستیم، مدیران باید با حضور در مرکز سامد، پاسخگویی به مردم از طریق تلفن و دیگر شیوه‌های ارتباطی در پیشبرد و تسهیل امور آنان اهتمام ورزند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار