سرمربی چلسی از مسئولان این باشگاه درخواست کرده در نقل و انتقالات تابستانی لوکا یوویچ را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی از مسئولان این باشگاه لیگ برتری درخواست کرده در نقل و انتقالات تابستانی لوکا یوویچ مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید را جذب کنند.  

مهاجم صربستانی رئال مادرید سال گذشته به این تیم پیوست، اما اوضاع در سانتیاگو برنابئو خوب پیش نرفت و یوویج فصل سختی را پشت سر گذاشت.  

یوویچ سال گذشته با قراردادی به ارزش ۶۵ میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست، اما در طول فصل تنها ۲ بار برای کهکشانی‌ها به میدان رفت.


بیشتر بخوانید: لمپارد: گیلمور در آینده می‌تواند به اندازه اسکولز خوب باشد


یوویچ نتوانسته از نظر فنی رضایت زیدان را به دست بیاورد. با این وجود مسئولان باشگاه رئال مادرید که برای جذب این بازیکن متحمل هزینه زیادی شدند، نمی‌خواهند به این زودی‌ها تسلیم شوند و همچنان به درخشش او در تیم خود امیدوار هستند.

یوویچ در فصل ۲۰۱۹_۲۰۱۸، ۲۷ بار برای آینتراخت فرانکفورت به میدان رفت. او قبل از دائمی شدن قراردادش با آینتراخت فرانکفورت، به صورت قرضی برای این تیم بازی می‌کرد و این امکان وجود دارد که یوویچ فصل بعدی را هم با قراردادی قرضی در تیم دیگری بگذراند.  

حال فرانک لمپارد قصد دارد با خرید یک مهاجم دیگر خط حمله تیمش را تقویت کند. تامی آبراهام در رقابت‌های این فصل ۱۵ گل برای آبی پوشان به ثمر رساند، اما سرمربی چلسی از عملکرد دیگر مهاجمان تیمش رضایت ندارد و از مسئولان باشگاه درخواست کرده تا در نقل و انتقالات تابستانی مهاجم دیگری را به خدمت بگیرند.  

با این وجود چلسی تنها مشتری یوویچ نیست و از آنجایی که ممکن است اوبامیانگ در تابستان امارات را ترک کند، آرسنال هم خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم صربستانی شده است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار