نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز، ارتش بر دل‌ها حکومت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله عبادی در دیدار فرمانده انتظامی ارشد آجا در استان و فرماندهان یگان‌های تابعه، در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر زمان که حادثه و بحرانی در کشور پیش آمده، در صف اول خدمت به مردم بوده است که خدمت به مردم بویژه مناطق کم برخوردار در این اوضاع کرونایی، نمونه‌ای از آن است.

وی گفت: این در حالی است که در سایر کشورها، ارتش به حکومت خدمت می‌کند، ولی در ایران، ارتش جمهوری اسلامی با هدف خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی گام بر می‌دارد.

نمانیده، ولی فقیه در استان با گرامیداشت روز ارتش و تجلیل از سرداران شهید نیرو‌های مسلح به ویژه شهیدان سپهبد قرنی، سپهبد صیاد شیرازی و سردار سلیمانی افزود: نامگذاری روز ارتش از سوی امام راحل (ره) در سال ۵۸، یک حرکت الهی و یک آینده نگری بود.

آیت الله عبادی، خطاب به ارتشیان گفت: همانطور که شما در شرایط مختلف در کنار مردم هستید، مردم هم هیچوقت شما را تنها نمی‌گذارند و این یک محبت دوطرفه است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی نیز با گرامیداشت روز ارتش، رزمایش مدافعان سلامت در این روز، ویزیت رایگان و تأمین اقلام بهداشتی روستا‌های کم برخوردار در موضوع کرونا را از جمله برنامه‌های هفته ارتش در استان برشمرد.

امیر سرتیپ دوم ستاد، دکتر محمودی، همچنین تب سنجی ۵۷ هزار نفر از مردم، کنترل ورود و خروج ۱۷ هزار خودرو و ضدعفونی معابر را از جمله خدمات ارتش خراسان جنوبی در ایام کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.