نماینده منتخب مردم اسدآباد گفت :با افزایش و جهش تولید می توان استقلال ،قدرت و عظمت کشور را استحکام بخشید.

تولید عامل استقلال ،قدرت و عظمت کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان:کیومرث سرمدی،نماینده منتخب مردم اسدآباد در انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه  رهبرمعظم انقلاب در سال های گذشته بطور ویژه بر روی رونق کسب و کار همواره  تاکید و چراغ راه را معین کردند گفت:توجه به توان داخلی اعم از نیروی انسانی و امکانات مادی موجب رونق تولید می شود.

او در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید افزود:معنای جهش تولید این است که بازارهای داخلی بین المللی از میزان و کیفیت تولید کشور استقبال کنند و باید برای دستیابی به این مهم برنامه های عملیاتی و قابل اجرا طراحی کرد.

نماینده منتخب مردم اسدآباد با تاکید براینکه استفاده از نخبگان و جوانان درعرصه ی تولید نتایج بسیار فوق العاده ای در پی خواهد داشت عنوان کرد: امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی  وحمایت از  بخش های غیر دولتی ، برطرف کردن موانع و تسریع در سرمایه گذاری ها ازجمله  تسهیل در اجرای مقدمات یا کاهش کاغذبازی های اداری موجب رونق تولید و کسب و کار در شهرهای کوچک خواهد شد .

سرمدی اضافه کرد : جلوگیری از واردات کالاهای غیرضروری که نمونه داخلی آن موجود اسـت ، تسهیل واردات مواد اولیه ی مورد نیاز صنایع و افزایش صادرات غیرنفتی سه راهکار برای تقویت  تولید در بخش های مختلف است .

او در ادامه بیان کرد: تغییر رویکرد بانک‌ها از تولید ثروت به سمت تولید واقعی و استفاده از ثروت‌های نهفته ی آن در حمایت از چرخ تولید کشور می تواند در تحقق شعار امسال و جهش تولید در کشور نقشی بی بدیل ایفا کند .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.