رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با تلاش همکاران در تمام بخش‌های بهداشت و درمان، تا کنون از نظر مسائل بهداشتی درمانی در سطح استان مشکل خاصی نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه هماهنگی آغاز مجدد خدمات غیراورژانسی گفت: خوشبختانه با تلاش و مسئولیت پذیری همکاران در تمام بخش‌های بهداشت و درمان، تاکنون از نظر مسائل بهداشتی درمانی در سطح استان مشکل خاصی نداشته‌ایم.

او اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم و باید تلاش می‌کنیم که این اعتماد را در بین مردم حفظ کنیم و با عملکردی مناسب و مطلوب؛ بهترین خدمات را به مردم تقدیم نمائیم.

کریمیان افزود: پزشکان و پرستاران و نیرو‌های بهداشتی درمانی در صف مقدم مبارزه با کرونا باعث شده که جایگاه این عزیزان در بین جامعه به بالاترین سطح ممکن ارتقا یابد و با جهاد دوران دفاع مقدس مقایسه شود.

او ادامه داد: برخی از پزشکان خصوصاً پزشکان جراح در تماس مستقیم با بیماران هستند و طبق نظر وزارت بهداشت و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه، قبل از اعمال جراحی در جهت حفظ سلامت پزشکان و جلوگیری از ابتلای به کرونا باید از بیماران تست کرونا انجام گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: بیماری کرونا یک تاریخ جدید در دنیا رقم زده و تمام معادلات را در دنیا به هم ریخته و اگرچه کشورمان نیز تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته، اما نسبت به بسیاری از کشور‌های پیشرفته دنیا از مشکلات و چالش‌های کمتری برخوردار است.

او اظهار کرد: در ایامی که بیماری کرونا در سطح استان شیوع پیدا کرده، همواره سعی کرده‌ایم که آمار ابتلا به بیماری کرونا شفاف و مورد اعتماد جامعه باشد تا بتوانیم بر اساس شفافیت برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.