مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از ارائه ۸.۵ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : سال گذشته آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی به میزان پنج میلیون و ۷۵ هزار نفر ساعت شامل ۲۰ هزار و ۱۶۷ نفر دوره در حدود ۲۴۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد به متقاضیان ارائه شد.

او گفت : آموزشگاه‌های بخش خصوصی استان کرمانشاه در سال گذشته در چهار خوشه شامل بخش خدمات با سه میلیون و ۷۹۲ هزار نفر ساعت آموزش و ۱۶ هزار و ۸۷ نفر دوره، بخش صنعت با ۷۳۳ هزار و ۸۰۸ نفر ساعت آموزش و ۲۱۹۱ نفر دوره، بخش فرهنگ و هنر با ۵۲۹ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش و ۱۶۸۳ نفر دوره و در نهایت بخش کشاورزی با بیش از ۲۰ هزار نفر ساعت آموزش و ۲۰۶ نفر دوره آموزش‌های مهارتی به متقاضیان ارائه کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه افزود: سال گذشته آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی هم به میزان سه میلیون و ۴۵۳ هزار نفر ساعت شامل ۱۹ هزار و ۵۳۸ نفر دوره به متقاضیان ارائه شد.

محمدی گفت: بیشترین عملکرد را در حوزه مراکز دولتی در مراکز ثابت شهری داشتیم، به نحوی که آموزش‌ها در این مراکز به میزان یک میلیون و ۶۹۸ هزار نفر ساعت شامل ۸۰۵۱ نفر دوره رسید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.