رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در قالب اجرای پویش «من هم یک حامی ام»، ۲۰ هزار و ۲۲۷ حامی جدید به این پویش پیوستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن اسلامی رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان گفت: اجرای طرح اکرام ایتام در قالب پویش من «من هم یک حامی ام» از ابتدای آبان ماه پارسال آغاز شده است و برای جذب ۱۰۰ هزار حامی جدید هدف گذاری شده است.

او افزود: اجرای این طرح در استان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری همچنان ادامه دارد. نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم از طریق سامانه EKRAM.EMDAD.IR اقدام کنند.

این مقام مسئول در کمیته امداد استان ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، مراجعه به سایت emdad.ir و پرداخت از طریق خودپردازها، در عمل خداپسندانه کمک به کودکان نیازمند و مددجویان مشارکت و همکاری داشته باشند.

اسلامی بیان کرد: همچنین در قالب اجرای این طرح هفت هزار و ۹۳۲ حامی غیرفعال، مجددا فعال شده و به حمایت خود از ایتام و فرزندان محسنین ادامه می‌دهند.

او تصریح کرد: کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به حساب ایتام ومحسنین نیازمند واریز می‌شود و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می‌شود.


انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار