بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان صنعت نفت آبادان حدود ۶ ماه است که یک ریال هم از سوی تیم دریافتی نداشتند.

کعبی: مدت ۶ ماه است که هیچ دریافتی از تیم نداشتیمعقیل کعبی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم صنعت نفت آبادان با وجود تمام سختی‌ها با مشکلات جنگید و در میدان باقی ماند. همه شاهد بودند که به بازیکنان صنعت نفت آبادان پشنهادات خوبی می‌شد، اما بازیکنان صبوری کردند و در تیم باقی ماندند. حدود ۶ ماه است که ما هیچ پولی از تیم دریافت نکردیم. ما فقط به عشق مردم خون گرم جنوب می‌جنگیم و با وجود تمام مشکلات باز هم امیدوار هستیم.

کعبی درباره برگزاری لیگ برتر فوتبال، گفت: گمانه‌زنی‌هایی درباره برگزاری لیگ برتر در استان‌های جنوبی، آن هم بدون تماشاگر وجود دارد، اما اگر واقعیت داشته باشد، این اقدام کار درستی نیست. هنوز ۹ هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده و منطقی نیست که قهرمانی لیگ را به پرسپولیس بدهند چرا که سایر تیم‌ها هم برای موفقیت در لیگ هزینه کردند.

او درباره تمرینات خود در دوران تعطیلی لیگ، عنوان کرد: تمریناتم را به صورت انفرادی انجام می‌دهم و تاکنون از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان با من تماس گرفته نشده است. تمرین انفرادی با تمرینات تیمی تفاوت دارد، اما تلاش کردم در طول این مدت آمادگی بدنم را حفظ کنم. مردم شاهد روز‌های سختی هستند، اما با مراقبت می‌توان به زودی شاهد ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کشورمان باشیم.


بیشتر بخوانید: قریشی: تمرینات صنعت نفت به صورت آنلاین برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار