حبیب عفری مفرد گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، با هر گونه تجمعات مردمی و عامل به خطر انداختن سلامت شهروندان برخورد می‌شود.

حبیب عفری مفرد سرپرست فرماندار شهرستان هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان، به منظور پیشگیری از شیوع بیش از پیش آن و به تبعیت از دستورات غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، با برگزاری هرنوع مراسم فاتحه خوانی، عروسی و هرگونه تجمعاتی که منجر‌ به در خطر افتادن سلامتی مردم شود، بصورت قاطعانه برخورد خواهد شد.

او افزود: در صورتیکه تخلفی در این زمینه مشاهده شد، مراجع ذیربط گزارشات موارد تخلف این گونه مراسم را برای اقدامات پیشگیرانه به نیروی انتظامی، بخشداران و مدیریت بهداشت و درمان شهرستان اطلاع دهند و تا مسئولان دادگستری برخورد قضایی لازم را با متخلفان انجام دهند.

علیرغم هشدار‌ها نسبت به اجتناب از تردد‌های غیرضروری و رعایت نکات بهداشتی، همچنان شاهد ابتلا به بیماری کرونا ویروس در سطح استان هستیم، بطوریکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ نفر دیگر به جمع کرونایی‌ها پیوستند و تعداد کل مبتلایان به یک هزار و ۳۳۳ نفر رسید.

همچنین ۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند و تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۱۴۴ نفر افزایش پیدا یافته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.