مدیر کل اداره اوقاف استان از راه اندازی خط تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف در استان خبر داد و گفت : روزانه ۲۰۰ ماسک و ۵۰۰۰ دستکش به مردم نیازمند تحویل میشود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان با تاکید بر فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای کمک به محرومان و مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت : این اداره کل اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف کرده است.

او گفت : این کارگاه‌ها در سه نوبت کاری از ساعت ۷/۳۰ لغایت ۲۴ و در فضایی کاملا بهداشتی در یکی از ساختمان‌های موقوفه استان در حال فعالیت است.

مدیرکل اوقاف استان افزود: این کارگاه دارای مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوده و استاندارد‌های لازم در آن از نظر نوع پارچه و مواد پلاستیکی و فضای تولید آن رعایت می‌شود.

او با بیان اینکه ماسک‌های تولیدی اوقاف سه لایه است گفت: در مرحله اول روزانه ۲۰۰۰ عدد ماسک تولید می‌شود و ماسک‌های تولیدی در اختیار سیستم درمانی استان و همچنین مردم و نیازمندان قرار می‌گیرد.

صالحی در خصوص کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف گفت: در بقعه امامزاده ابراهیم طاقبستان هم روزانه ۵۰۰۰ عدد دستکش نایلونی یکبار مصرف تولید و در اختیار مردم کم برخوردار قرار می‌گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.