معاون فرماندار دره شهر از اجرای مرحله فاصله گذاری هوشمند در دره شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دره شهر به ریاست یزدانی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دره شهر و با حضور کلیه اعضاء در محل فرمانداری دره شهر برگزار شد.

یزدانی معاون فرماندار دره شهر ضمن خوش آمدگویی به اعضای جلسه با اشاره به اجرای مرحله فاصله گذاری هوشمند بر تلاش همه مسئولین برای ارتقا فرهنگ سلامت مردم تاکید نمود.

او در خصوص مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد:که این مبارزه چند وجهی است که مهمترین وجه آن در حوزه سلامت می‌باشد که در خط مقدم مبارزه است.

معاون فرماندار دره شهر با اشاره به طرح و رزمایش مواسات و پویش امید و همدلی که با محوریت ائمه جمعه صورت خواهد گرفت بر همکاری همه جانبه کلیه ادارات تاکید نمود.

او بیان کرد:ادارات صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، ارشاد اسلامی، و همچنین سپاه پاسداران ناحیه در خصوص ارائه آموزش‌های لازم جهت ثبت نام اصناف در سامانه سلامت در موعد مقرر به صورت چهره به چهره واز طریق فضای مجازی اقدام نمایند.

یزدانی عنوان کرد:کلیه ادارات در خصوص رزمایش و پویش مواسات و امید و همدلی که با محوریت ائمه جمعه صورت خواهد گرفت همکاری و اقدام لازم را بعمل آورند.

او اظهار کرد:شهرداری در خصوص تجمع رانندگان خط تاکسی درون شهری در معابر و جلوی مغازه‌ها و همچنین جلوگیری از نشستن مسافر بیش از دو نفر در صندلی عقب تاکسی‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.