مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: پارسال در استان بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در بخش کشاورزی انجام شد.

سرمایه گذارگفت: پارسالی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش کشاورزی استان همدانعلی نقی یی، مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: پارسال ۵۱۲ میلیارد تومان بر اساس پروانه‌های صادر شده مشاغل در بخش کشاورزی استان سرمایه گذاری شد.

او از ایجاد اشتغال برای ۳ هزار و ۶۶ نفر با این سرمایه گذاری‌ها خبر داد و افزود: پارسال با نگاه مثبت مدیران استان و همراهی بانک‌ها به بخش کشاورزی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و هم اکنون ۱۴۴ میلیارد تومان پرونده برای پرداخت تسهیلات در بانک‌ها  وجود دارد.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تامین اعتبارات پارسال تا پایان شهریور ادامه دارد گفت: با تامین منابع یارانه‌ای امیداریم جذب تسهیلات بخش کشاورزی استان را به ۵۵۰ میلیارد توما ن برسانیم.

نقی یی از در دست اجرا بودن ۷۷۰ طرح صنعتی و صنایع کوچک اقتصادی و توسعه کشاورزی در استان خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی  حد اکثر تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسند.

او با اشاره به ایجاد حداقل ۴ هزار و ۵۰۰ اشتغال جدید با این طرح‌ها افزود: دغدغه امروز ما بر طرف کردن مشکلات  سر راه سرمایه گذاری‌های جدید، کاهش خسارات به کشاورزان و سرمایه گذاران از طریق، سیل، تحریم ها، شیوع کرونا و نوسانات بازار است.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.