مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از بهره مندی ۲ هزار و ۸۳۱ طرح از تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از مجموع ۳ هزار و ۳۹۷ طرح ارسال شده اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان برای دریافت ۵۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل، تعداد ۲ هزار و ۸۵۲ طرح برای دریافت ۳۸۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با پیش بینی ایجاد ۶ هزار و ۷۷۲ فرصت شغلی به تصویب رسیده است.

او افزود: از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان، تعداد ۲ هزار و ۸۳۱ طرح و پیش بینی ۶ هزار و ۳۹۰ فرصت شغلی موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

اشرفی گفت: از طرح‌هایی که موفق به دریافت تسهیلات شدند، شهرستان‌های فردوس و بیرجند بیشترین تعداد ایجاد فرصت‌های شغلی را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: شهرستان‌های بیرجند و قاین بیشترین تعداد پرداختی و شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشترین مبلغ پرداختی را از محل اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری داشته اند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.