به تازگی تصویر Motorola Edge در دنیای واقعی در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورولا از دو گوشی Edge و Edge پلاس در چهارشنبه هفته آتی رونمایی می‌کند. به تازگی تصویر واقعی نسخه معمولی آن در فضای مجازی منتشر شده است.

تصویر واقعی Moto Edge

یک تصویر از گوشی Moto Edge در فضای توئیتر به اشتراک گذاشته شده و به این طریق از دوربین سه‌گانه آن رونمایی شده است. اگر با دیدن عکس مذکور فکر می‌کنید چهار دوربین وجود دارد باید به شما بگوییم که اینگونه نیست، زیرا آخرین گزینه برای لیزر AF برنامه ریزی شده است. درست کنار دوربین‌های این دستگاه یک متن وجود دارد که از کیفیت‌های هر کدام از شوتر‌ها می‌گوید. بر اساس این متن این سه دوربین به ترتیب ۶۴، ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی هستند.

در ادامه تصویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نرخ‌تازه سازی ۹۰ هرتزی جدیدترین گوشی اوپو


اولین تصویر واقعی Motorola Edge منتشر شد

اطلاعات به دست آمده از تصویر منتشر شده

این اولین باری است که ما گوشی موتورو Edge را از پشت در یک تصویر زنده مشاهده می‌کنیم. این عکس باعث می‌شود که ما رنگ جذاب و زیبای قرمز آن و پنل شیشه‌ایش را ببینیم. به نظر می‌رسد لوگوی موتورولا در این تصویر تنها یک عکس است و قرار نیست میزبان حسگر اثر انگشت باشد. به نظر می‌رسد با این اوصاف سنسور مذکور قرار است زیر صفحه نمایش قرار بگیرد. انتظار می‌رود موتورولا این گوشی را با تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G عرضه کند، زیرا اسنپدراگون ۸۶۵ برای نسخه پلاس رزرو شده است.

با توجه به این تصویر و اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده بود، انتظار می‌رود صفحه نمایش دستگاهی که اکنون عکس آن در دنیای واقعی منتشر شده دارای اندازه‌ای برابر ۶.۶۷ اینچ باشد. این صفحه نمایش فول‌اچ‌دی پلاس دارای حاشیه‌های خمیده و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی است. باقی اطلاعات و شایعات فاش شده از این دستگاه به ما از پیکربندی ۶/۱۲۸ گیگابایتی و حفره درون صفحه نمایش که میزبان یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی است، خبر می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.