جلسه هماهنگی اهدای ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به مردم آسیب دیده استان مرکزی برگزار شد.

۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای مردم آسیب دیده استان مرکزی تهیه می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه هماهنگی  اهدای ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده  برای مردم آسیب دیده استان مرکزی با حضور مسئولان استان در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این جلسه گفت: این طرح فرصت خوبی برای کمک به نیازمندان و افرادیست که در جریانات اخیر آسیب دیده اند و بیش از هر زمان دیگری به کمک همنوعان خود نیاز دارند و مردم می‌توانند با مشارکت فعالشان ما را در تأمین این بسته‌های معیشتی یاری کنند.

آیت الله دری نجف آبادی فرصت بین اعیاد نیمه شعبان تا عید سعید فطر را زمان مناسبی برای نیکوکاری، هم نوع دوستی و تحکیم اخوت بین مردم دانست و از تمام خیرین استان برای تأمین این بسته‌های معیشتی، ولو به اندازه یک بسته و کمتر دعوت کرد.

او اضافه کرد: امیدواریم در راستای اجرای این طرح یک شبکه حکیمانه و منسجمی بین همه دست اندرکاران اعم از سپاه، بسیج، ائمه جماعت، کمیته‌های شهرستانی و... شکل بگیرد تا بتوان نیازمندان واقعی را به صحیح‌ترین شکل شناسایی کرد و با توجه به نیاز هر محله و بخش، اقلام مورد نیاز را در اختیار آنان قرار داد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت توزیع عادلانه بسته‌های معیشتی با در نظر گرفتن کرامت و آبروی هر خانواده تاکید کرد و این بسته‌های معیشتی را همچون هدیه‌ای برای تمام نیازمندان استان در آستانه شروع ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

لزوم شناسایی دقیق نیازمندان استان مرکزی

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم بر لزوم شناسایی دقیق نیازمندان استان و توزیع عادلانه بسته‌های معیشتی به مستحق‌ترین افراد تاکید کرد و گفت: در صورتی که افراد مستحق به طور دقیق شناسایی شوند توانسته ایم به صد در صد اهداف خود در این طرح مومنانه دست پیدا کنیم.

آقازاده با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته از زمان اجرای این طرح، تهیه و تأمین ۱۰۰ هزار بسته معیشتی محقق شده است، افزود: باید برای توزیع صحیح و مناسب این بسته‌ها تدبیر لازم اندیشیده شود و از تمام کمیته‌های شهرستانی و سایر دست اندرکاران تقاضا دارم با دقت افراد نیازمند را شناسایی کنند تا این اقلام در اختیار مستحق‌ترین افراد قرار بگیرد.

او اضافه کرد: اگر بتوانیم با تکمیل بانک اطلاعاتی افراد نیازمند و آسیب دیده استان، این اقلام را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهیم، هم توانسته ایم به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و هم اینکه دست‌اندرکاران این طرح توانسته اند مزد زحمات خود را به بهترین نحو احسن دریافت کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: خوشبختانه با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های استانی در مدت دو ماه گذشته هزاران بسته حمایتی دیگر در اختیار مردم استان قرار گرفته است و بر همین اساس سعی داریم این ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را در اختیار افرادی قرار دهیم که تا کنون از این اقلام بهره‌مند نشده اند و بیش از دیگران مستحق دریافت این بسته‌ها هستند.

او تاکید کرد: برای توزیع این اقلام هیچ عجله‌ای وجود ندارد و در صورت تکمیل اطلاعات افراد نیازمند، می‌توان در حدود یک سوم این بسته‌ها را تا شروع ماه مبارک رمضان و سایر بسته‌های باقی مانده را به تدریج تا نیمه ماه رمضان در اختیار نیازمندان قرار داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.