مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار ویدئویی از خدمت رسانی کارکنان مخابرات در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامی خود از فعالیت‌های کارکنان این شرکت در روز‌های قرنطینه که بسیاری از مشاغل تعطیل هستند، نوشت.

بر اساس پست صدری، در تمام این مدت شرکت مخابرات ایران دوشادوش جبهه سلامت کشور برای پایداری ارتباطات سراسر ایران تلاش کرده است تا تلفن ها، اینترنت، استفاده از فضای مجازی، کسب و کار‌های اینترنتی و کلاس‌های آنلاین دانشجویان و دانش آموزان دچار اختلال نشود.

او در این پست از تمام خدمتگزاران این عرصه تشکر کرد و برای آن‌ها آرزوی سلامتی کرد.


بیشتر بخوانید: ۳۱ هزار پورت اینترنت VDSL در شهر‌های قم و تهران فعال شد


در ادامه ویدئو، متن و پست منتشر شده توسط مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را مشاهده می‌کنید:

" در روز‌هایی که توجه به امر "در خانه بمانیم" و دوری از حضور در اماکن عمومی، وظیفه همه ماست، همواره در همه بخش‌های خدمات‌رسانی کشور، از هر صنفی عزیزانی حضور دارند تا پاسخگوی مردم باشند.
همکاران ما و دست‌اندرکاران مخابرات کشور نیز برای پایداری ارتباطات از همان ابتدا با جدیت و دلسوزی تلاش حداکثری را از خود نشان دادند.
خدا را شکر در این روز‌هایی که همه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه می‌مانند، توانستیم با حفظ شبکه و زیرساخت‌های ارتباطی مناطق مخابراتی کشور بطور فراگیر نیاز مشترکین و اپراتور‌های ارتباطی را پاسخ دهیم.
از همه حافظان ارتباطات در همه بخش‌های ثابت، همراه و دیتا که دوشادوش حافظان سلامت و دیگر خدمتگزاران به مردم تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم و برای همه این عزیزان آرزوی صحت، سلامتی و سربلندی دارم. "

خدمت رسانی کارکنان مخابرات در روز‌های کرونایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار