بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ فروردین سال ۹۹؛

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در نوشهر/ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۲۹ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز جمعه ۲۹ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۵ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر، موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های انجام شده ماموران به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود، مظنون شدند و پس از هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده، به ۵ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

کشف ۳۴ فقره سرقت در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۹ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، حدود نیم کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و هروئین مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

او از توقیف ۶۷ خودرو و ۲۸ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف ۳۴ فقره سرقت، شامل ۱۸ فقره معابر واماکن، ۳ فقره مغازه، ۳ فقره کابل برق، ۳ فقره موتورسیکلت، ۳ فقره داخل خودرو، ۲ فقره منزل، ۱ فقره خودرو و ۱ فقره سایر سرقت‌ها از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

اسدی گفت: در این طرح از ۱۹۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که از این تعداد به ۱۷ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۵ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت ضوابط انتظامی و فاقد مجوز پلمپ شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
غیر ممکن کردن ورود سارقین راه داره و قرار نیست هرکی چهار تا قفل، در یا حفاظهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت میفروشند گذاشت فکر کنه که من که همه کار کردم پس چطوری دزد بهم زد؟؟!! چون مهم اینه که چه قفلی را کجا و چطوری نصب کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۱۶:۴۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
غیر ممکن کردن ورود سارقین راه داره و قرار نیست هرکی چهار تا قفل، در یا حفاظهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت میفروشند گذاشت فکر کنه که من که همه کار کردم پس چطوری دزد بهم زد؟؟!! چون مهم اینه که چه قفلی را کجا و چطوری نصب کنید. پس یادمان باشد سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک تعداد محدود معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقین از درو بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزل و محل کار نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت
آخرین اخبار