مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۶ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲۶ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که اهل و ساکن تهران و یکی از استان‌های غربی کشور بودند شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری از کشف ۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از مخفیگاه این سوداگران مرگ خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی، به یک خودروی نیسان حامل بار چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق از نوع درختان راش و توسکا کشف کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: در این ارتباط راننده خودروی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار